Лесна и интуитивна работа с формите от програмата, търсене, сортиране, експорт на данните в Microsoft Excel и много други удобства, с които ще улесним и ускорим максимално Вашата работа;
Бързо и лесно създаване и промяна структурата на организацията и нейния състав;
Неограничени нива на вложеност на отделите в организацията и автоматично определяне на минималните осигурителни доходи по длъжности за съответната календарна година;
Въвеждане на персонални данни в картона на служителя;
Възможност за въвеждане на неограничен брой записи (история) за придобити образователни нива, звания и степени за даден служител;
Възможност за добавяне на неограничен брой потребителски полета от различен тип;
Печат на щатно разписание, списъчен състав и др.;
Възможност за създаване на неограничен брой потребителски щатни разписания и справки по зададени полета и критерии от потребителя;
Възможност за добавяне на неограничен брой собствени шаблони за печат на документи в Microsoft Word;
Възможност за въвеждане на разходни центрове на ниво "Звено", "Длъжност" и "Фиш" и процентно разпределяне на разходите за заплата от фиш за даден месец към няколко разходни центрове едновременно.
Договори
- добавяне на неограничен брой договори за всяко лице: трудов(служебен/ДУК), граждански договор и самоосигуряващ се;
- добавяне на неограничен брой споразумения към всеки договор;
- добавяне на допълнителни видове споразумения към договорите;
- възможност за неограничен брой промени през месеца на длъжност, работно време, основна заплата и др., чрез добавяне на допълнителни споразумения към трудов договор;
- заповед за прекратяване и за изплащане на обезщетение по чл.222, ал.1 от КТ;
- добавяне на автоматични номератори за трудови договори, допълнителни споразумения и заповеди за прекратяване;
- автоматизирано изготвяне на Уведомления по чл.62 и чл.123 от КТ за НАП;
- автоматизирано изготвяне и печат в MS Word на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди и др.;
- възможност за изготвяне на удостоверенията за пенсиониране УП2 и УП3 за период;
- печат на служебни бележки по чл.45, служебни бележки за получени доходи и удостоверения за детски.
Отпуски
- възможност за въвеждане на заявления и заповеди за (не)платен отпуск и майчинство;
- възможност за избор на заместници при разрешаване на отпуск;
- автоматично добавяне на отсъствия във фишове от заповеди за отпуск;
- възможност за настройка на последователността при използване на дните платен годишен отпуск;
- възможност за въвеждане на период, за погасяване по давност на неизползваните дни платен годишен отпуск от минали години;
- възможност за добавяне на критерии от тип стаж, длъжност брой деца и др. при определянето на полагаемите дни платен годишен отпуск;
- печат на заявление и заповед за ползване на отпуск, групово издаване на заповеди за отпуск;
- печат на заявления за майчинство – Приложения № 1, 2, 2а, 3, 4, 13, 14, 14а на НОИ;
- добавяне на автоматични номератори за заявления и заповеди за отпуск;
- печат на графици за ползване на платен отпуск;
- консолидация на използван отпуск от минали години;
- провизиране на неизползван платен годишен отпуск по месеци;
- справки за заявления и заповеди за отпуск.
Болнични
- възможност за въвеждане на болничните в общ регистър на болничните листове;
- добавяне на автоматични номератори за болнични;
- автоматично добавяне на отсъствия във фишове от регистъра на болничните листове;
- автоматизирано изготвяне и печат на Описи за изплащане на обезщетения за НОИ, в т.ч. и на приложение № 1, 7 и 15.
Други документи
- възможност за създаване и добавяне на различни видове потребителски документи към досиетата на служителите (за всеки вид документ могат да се дефинират различен брой и тип полета, в т.ч. номер, дата, прикачен файл към документа и др.);
- възможност за създаване на потребителски справки към всеки вид потребителски документ;
- добавяне и печат на шаблони към всеки вид потребителски документ;
- добавяне на автоматични номератори към потребителските документи при наличие на поле "Номер" в съответния документ.