Ценова листа
     ЕмСофт  Ви предлага различни варианти на програмния продукт СТИЛ, съобразени с предмета на дейност, структурата и особеностите на Вашата фирма. Ако желаете да Ви бъде направена демонстрация на програмата, можете да се свържете с нас от тук. Инсталирането на демо версия на място при Вас, както и самата демонстрация на продукта са безплатни. Демо версия на програмата може да изтеглите от тук.
Цени на най-често използваните пакети
Общ брой служители
във всички фирми
Преотстъпване право на ползване на
еднофирмена версия (SF)
Преотстъпване право на ползване на
многофирмена версия (MF)
Абонаментно поддържане
за една календарна година
(за 1 работно място)
цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС
» до  10 служители - Мини 0 €  0 лв  0 €  0 лв  0 €  0 лв  0 €  0 лв  184.07 €  360 лв  220.88 €  432 лв 
» до    15  служители 337.45 €  660 лв  404.94 €  792 лв  462.72 €  905 лв  555.26 €  1 086 лв  194.29 €  380 лв  233.15 €  456 лв 
» до    30  служители 380.91 €  745 лв  457.09 €  894 лв  521.52 €  1 020 лв  625.82 €  1 224 лв  212.19 €  415 лв  254.62 €  498 лв 
» до    50  служители 444.82 €  870 лв  533.79 €  1 044 лв  610.99 €  1 195 лв  733.19 €  1 434 лв  235.19 €  460 лв  282.23 €  552 лв 
» до    75  служители 521.52 €  1 020 лв  625.82 €  1 224 лв  715.81 €  1 400 лв  858.97 €  1 680 лв  263.32 €  515 лв  315.98 €  618 лв 
» до  100  служители 595.66 €  1 165 лв  714.79 €  1 398 лв  815.51 €  1 595 лв  978.61 €  1 914 лв  291.44 €  570 лв  349.72 €  684 лв 
» до  150  служители 749.04 €  1 465 лв  898.85 €  1 758 лв  1 022.58 €  2 000 лв  1 227.10 €  2 400 лв  345.12 €  675 лв  414.15 €  810 лв 
» до  200  служители 899.87 €  1 760 лв  1 079.85 €  2 112 лв  1 227.10 €  2 400 лв  1 472.52 €  2 880 лв  396.25 €  775 лв  475.50 €  930 лв 
*За всяко допълнително работно място се заплащат 25% от цената за абонаментно поддържане на СТИЛ.
**Последна актуализация на ценовата листа 21.10.2024 г.
Общ брой служители
във всички фирми
Преотстъпване право на ползване на
еднофирмена версия (SF)
Преотстъпване право на ползване на
многофирмена версия (MF)
Абонаментно поддържане
за една календарна година
(за 1 работно място)
цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС
» до  200  служители 2 178.10 €  4 260 лв  2 613.72 €  5 112 лв  2 443.98 €  4 780 лв  2 932.77 €  5 736 лв  723.48 €  1 415 лв  868.17 €  1 698 лв 
» до  300  служители 2 922.03 €  5 715 лв  3 506.44 €  6 858 лв  3 277.38 €  6 410 лв  3 932.86 €  7 692 лв  892.20 €  1 745 лв  1 070.65 €  2 094 лв 
» до  400  служители 3 658.29 €  7 155 лв  4 389.95 €  8 586 лв  4 100.56 €  8 020 лв  4 920.67 €  9 624 лв  1 048.15 €  2 050 лв  1 257.78 €  2 460 лв 
» до  500  служители 4 384.33 €  8 575 лв  5 261.19 €  10 290 лв  4 916.07 €  9 615 лв  5 899.29 €  11 538 лв  1 193.87 €  2 335 лв  1 432.64 €  2 802 лв 
» до  600  служители 5 110.36 €  9 995 лв  6 132.43 €  11 994 лв  5 731.58 €  11 210 лв  6 877.90 €  13 452 лв  1 326.80 €  2 595 лв  1 592.16 €  3 114 лв 
» до  800  служители 6 564.99 €  12 840 лв  7 877.99 €  15 408 лв  7 360.05 €  14 395 лв  8 832.06 €  17 274 лв  1 574.78 €  3 080 лв  1 889.73 €  3 696 лв 
» до1000  служители 8 017.06 €  15 680 лв  9 620.47 €  18 816 лв  8 991.07 €  17 585 лв  10 789.28 €  21 102 лв  1 792.08 €  3 505 лв  2 150.49 €  4 206 лв 
» до1200  служители 9 461.46 €  18 505 лв  11 353.75 €  22 206 лв  10 611.86 €  20 755 лв  12 734.24 €  24 906 лв  2 037.50 €  3 985 лв  2 445.00 €  4 782 лв 
*За всяко допълнително работно място се заплащат 25% от цената за абонаментно поддържане на СТИЛ.
**Последна актуализация на ценовата листа 21.10.2024 г.
Брой служители
с достъп до СТИЛ Уеб
Преотстъпване право на ползване за календарна година
СТИЛ Уеб СТИЛ Уеб + еПодписи**
цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС
» до    10  служители 0 €  0 лв  0 €  0 лв  0 €  0 лв  0 €  0 лв 
» до    50  служители 255.65 €  500 лв  306.78 €  600 лв  383.47 €  750 лв  460.16 €  900 лв 
» до  100  служители 485.73 €  950 лв  582.87 €  1 140 лв  728.59 €  1 425 лв  874.31 €  1 710 лв 
» до  150  служители 690.24 €  1 350 лв  828.29 €  1 620 лв  1 035.37 €  2 025 лв  1 242.44 €  2 430 лв 
» до  250  служители 1 086.50 €  2 125 лв  1 303.79 €  2 550 лв  1 631.02 €  3 190 лв  1 957.23 €  3 828 лв 
» до  400  служители 1 636.13 €  3 200 лв  1 963.36 €  3 840 лв  2 454.20 €  4 800 лв  2 945.04 €  5 760 лв 
» до  650  служители 2 492.55 €  4 875 лв  2 991.06 €  5 850 лв  3 740.10 €  7 315 лв  4 488.12 €  8 778 лв 
» до1050  служители 3 758.00 €  7 350 лв  4 509.59 €  8 820 лв  5 636.99 €  11 025 лв  6 764.39 €  13 230 лв 
*В цените е включено издаването на Усъвършенствани електронни подписи за служителите. Към момента ЕмСофт не издава КЕП и не предлага облачни услуги за подписване на електронни документи. Цената за тези услуги зависи от конкретния доставчик и обема на потреблението.
**Последна актуализация на ценовата листа 16.11.2023 г.
Наименование на приложението Преотстъпване право на ползване за календарна година
цена с вкл. ДДС
» MSoft Mail Service (автоматично известяване с имейли) 204.52 €  400 лв  245.42 €  480 лв 
» MSoft Email Signature (подписване на имейли и прикачени файлове) 204.52 €  400 лв  245.42 €  480 лв 
 
 
 
 
 
 
 
Калкулатор
Вариант
Брой служители
Брой раб. места
Брой месеци
Доплащане за допълнителни работни места
 

Общ брой служители
във всички фирми
Преотстъпване право на ползване на еднофирмена версия (SF)
Абонаментно поддържане за една календарна година
  цена с вкл. ДДС цена с вкл. ДДС
Брой служители Вариант
Брой месеци
+ 10% толеранс в бройките към избрания лиценз

Брой служители
с достъп до СТИЛ Уеб
Преотстъпване право на ползване за календарна година/ Х месеци
цена с вкл. ДДС
За фирми с персонал до 10 служители предлагаме ПП "СТИЛ" - Мини на цена от 220.88 € / 432 лв с ДДС за календарна година. Този пакет е многофирмен с едно работно място, като в цената е включен лиценз и абонамент, пропорционално до края на текущата година. За всяка следваща година се заплаща само абонамент по актуална ценова листа на сайта.
Забележка: При надвишаване на ограничението от 10 служители се доплаща за лиценз и абонамент по актуална ценова листа на сайта.
За фирми с персонал над 1000 служители предлагаме многофирмен вариант с неограничен брой работни места, при който се заплаща само абонамент, без първоначален лиценз за Преотстъпване право на ползване! При този вариант сумата, която се заплаща за 1 календарна година, се определя като цената за Абонаментно поддържане за съответния брой служители (за 1 работно място) се умножи по 3.
Забележка: Цената за първата година е пропорционална на оставащите месеци до края на календарната година.
В цените за преотстъпване право на ползване на продукта са включени:
всички модули на СТИЛ (Личен състав, Работни заплати, Граждански договори, Работни графици, Декларации за НАП, Уведомления за НАП, Описи за изплащане на обезщетения, Осчетоводяване, Платежни документи и Провизиране на отпуски);
възможност за прехвърляне на данните за наетите лица от файл на MS Excel;
първоначална инсталация и настройка;
обучение при закупуване и внедряване на програмата в рамките на 3 часа или 6 часа за СТИЛ Про.
В цените за абонаментно поддържане са включени:
всички нови версии на СТИЛ в рамките на календарната година;
консултации по телефона и на място в офиса на ЕмСофт (до един час).
Обслужване по телефона, по имейл, отдалечен достъп и консултации в офиса на ЕмСофт са безплатни в рамките на 1 час. За всеки следващ час се заплаща 61.36 € / 120 лв с ДДС. Системна помощ, консултации и обучение на място при клиента се заплащат по 61.36 € / 120 лв с ДДС на час.
За консултации и обучения на група от повече от двама служителя се заплаща 122.71 € / 240 лв с ДДС на час. Обучението на групи се осъществява след предварителна заявка от клиента.
Изготвянето на формати за банки, шаблони за осчетоводяване, шаблони за печат на документи, потребителски справки и др. доработки и настройки от сходен характер, възложени за изпълнение от ЕмСофт, се заплащат според времето, необходимо за направата им (по 61.36 € / 120 лв с ДДС на час).
ЕмСофт Ви предоставя възможност за разсрочено плащане до 6 месеца на дължимата сума без ДДС!
Минимални изисквания на компютърната система:
оперативна памет: 2048 MB;
свободно дисково пространство: 500 MB;
операционна система: 32/64-битова версия на Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 или Windows 11;
печатът на справки и документи в СТИЛ изисква инсталирани MS Word и MS Excel (MS Office 2003 или по-нова версия).